Didmenininkams

ZF dviejų masių smagratis

Ypač galingų dyzelinių transporto priemonių vairuotojai, kurios generuoja milžiniškus sukimo momentus labai nedidelėms apsukomis, gauti dvigubą naudą iš mazgų, kurie sumažina kuro sąnaudas ir suteikia malonų, tolygų transporto priemonės važiavimą.Dviejų masių smagračiu (dual-mass flywheel) - trumpinys DMF - sumažina sukimo momento virpesius transmisijoje ir galbūt sumažina kitas vibracijas ir triukšmus.Taip jis saugo vertingus komponentus, pavyzdžiui,transmisiją.
Jei tam tikru momentu, triukšmas arba vibracija atsiranda eksploatuojant transporto priemonę, dažnai manoma, kad tai DMF priežastis ir reikia jį pakeisti.Bet kas, jei pakeitus dviejų masių smagratį, simptomai neišnyksta arba vėl atsiranda netrukus? Kas tada padengs remonto išlaidas tada?
Tam reikia diagnostikos galimybės, kurią galima būtų atlikti nenuimant transmisijos.Lengviausias būdas - bandomasis važiavimas. Jei yra neįprastų garsų paleidžiant variklį, tai gali būti DMF ir / ar nepakankamas variklio paleidimo greičio požymių.Kiti aspektai, kurie turi būti patikrinti: ar starteris tvarkoje? Ar akumuliatoriaus įtampa nėra per žema?
Šie garsai taip pat gali būti išprovokuoti arba sustiprėti, jei, pavyzdžiui, diržinės pavaros guolis yra su trūkumais.Ar diržo įtempėjo laisvos eigos guolis geras?Jei specifinis triukšmas ar vibracija atsiranda įprastai greitėjant ir perjungiant pavaras, tai gali būti įrodymas, kad problema yra su DMF. Jūs gausite papildomų įrodymų spartinant automobilį aukštesne pavara nuo tuščiosios eigos pastoviais aukštais sūkiais: jei tai nesukelia savito beldimo triukšmo, vibracijos ar smūgių, DMF, tikriausiai nėra priežastis.
Dauguma bendrų variklio bandymų įrenginių, taip pat gali nurodyti įpurškiamo kuro kiekio reguliavimą, išskyrus tai variklio paleidimo greičio matavimus, išvardintus aukščiau.Skirtumai susiję su įpurkšto kuro kiekio dirbant tuščiąja eiga kontrole gali reikšti, kad purkštukai, neveikia teisingai.Skirtingai įpurškiamo kuro kiekiai, kurie yra būtini varikliui dirbant pilna apkrova nėra kompensuojami ir gali sukelti DMF pažeidimus. Šiek tiek netikslus variklio sureguliavimas, sukeltas neteisingai užfiksuoto paskirstymo pavaros krumpliaračių ar valdymo bloko gedimo ar net "chip tuningo" gali būti diagnozuota su variklio bandymo įrenginiais ir tuo pačiu metu gali sukelti DMF pažeidimus. Žinoma, dvigubos masės smagratis taip pat gali būti patikrintas vizualiai, mechaniškai arba bandymų stende ( tačiau tiesiogiai gamintojo); bet, tai visada yra susiję su didesnėmis pastangomis.Yra būtina, kad aukščiau išvardytos priežastys - kurių sąrašas nėra baigtinis - būtų pašalintos, kad automobilyje nuolat būtų tylu.